Blogai būt žemu, arba “muškit GZenonus, didelius ir mažus”!

Per šventes teko pasivėžinti iki kito Lietuvos krašto. Ir trys kelionės – vakarais.
Na, įpratęs jau kad su žemu kibiru sudėtinga – visokie SUV’ai nepastebi, šviesos akina (nepriklausomai nuo stiklo subraižymo lygio), apdrebia brudu – bet per laiką įpratau.
Vienok, kas tikrai pastebėta – tai nesugebėjimas susireguliuoti šviesų. Kuo toliau nuo Vilniaus – tuo labiau pastebima. Vilniuje taip pat yra daug tokių, kurie važinėja su žalios spalvos lemputėmis, susikrovę kinietiškus xenon į priešrūkinius – bet kažkaip jie vis dar pavieniai; ten gi, 6K+ xenon’ai į rifliuoto stiklo lempas – kasdienybė. Antram golpukui xenonai – tarsi būtinas atributas, nesvarbu kad daugiau šviečia į mėnulį nei kad į kelią. Analogiška situacija ir su “silkėm” bei “bulkom”. Jei ant xenonų pinigų nėr – tai susideda mėlynus priešrūkinius priekyje bei mėlyną duslią gale…
Vienas išskirtinis pasitaikė kelyje Utena – Svedasai. Xenonai į velniažin kokį kibirą (tikrai ne golfas/”silkė” – bet ir ne kažkas iš naujesnių), šviečiantys visiškai ne į temą. Važiavom priešpriešais, šitoj vietoj nebeišlaikė akys… Kadangi nieko nemačiau – pradėjau stabdyt. Tokiu metu staigiai stabdyt neišeina – kelias apledėjęs, ABS’as veikia vos stipriau paspaudus, tai gaunas stabdymas beveik vien varikliu. Kadangi nesimatė nieko – nei kelkraščių, nei nieko kito – išskyrus dvejas “svarkes” priekyje – įsijungiau ilgas.
Suveikė. Aš mačiau kelkraštį ;-)
Reikia paminėt kad ne vien mano, bet ir daugelio panašaus meto Hondų savinkų nuomone – trumpos šviesos į to laiko kibiriukus ėjo silpnos, užtat ilgosios – “kaip turi būt!”.
Tam su šūstrom lempom musėt nelabai patiko apšvietimas ir sugalvojo atsikeršyt. Irgi įjungė ilgas. O čia – kaip pajuokai, maždaug “pinigų bi-xenon neužteko” – ilgosios tai paprastos ir pakankamai apgailėtinos. Kitaip sakant, lyginant su jo trumposiomis, tai tos ilgosios – varganos spingsulės…
Na, išsivažinėjom abu savom kryptim – aš iš kelkraščio su ratilais akyse, jis turbūt šiaip besidžiaugdamas kaip gerai jo lemputės šviečia.

Gaminsiu stroboskopą vietoj [H] ženkliuko :P~

Loading Facebook Comments ...

3 thoughts on “Blogai būt žemu, arba “muškit GZenonus, didelius ir mažus”!

  1. s2

    Geras :DD

    1, kai man taip padaro, ir kai aš įsijungiu ilgąsias, ir kai jis įsijungia ilgąsias, aš dažniausia gražinu rankenėlę į trumpasias, ir dar ją timpteliu į save — kad vienu metu šviestų ir ilgosios ir trumposios, ir kad priešpriešinis kolega nepagalvotų, kad negaliu pašviest daugiau :D. O tie kolegos abiejų pašvietimų sujungt vienu metu dažniausiai nebespėja sumąstyt:)

    2, kokiam antram kurse pažadėjau sau, kad jeigu daug važinėsiu naktimis ir magistraliniais keliais, tai virš automobilio išsikelsiu šilumvežio farą :D. Tik dar nežinia, kaip ten su maitinimu būtų. Gal būtų tekę papildomą akumą pirkt:D, kad generatorius nesudegtų:)

  2. ABL Post author

    Tu ne pirmas su ta šilumvežio fara – o.autos ta tema buvo kaip reikalas gvildenta, vienas iš Kauno sakė kad buvo prisijungęs. Taip, generatorių modifikuot tektų =)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *